Olet täällä

Uutiset

Nyt asiakaspalvelua myös Chatista

19.09.2014

Olemme Capnovan alkutaipaleelta, eli jo 14 vuoden ajan, panostaneet teknisen asiantuntijuuden lisäksi ensiluokkaiseen asiakaspalveluun. Tunnemmekin ylpeyttä siitä, miten hyvin puhelin- ja sähköpostiasiakaspalvelumme toimivat. Näiden palvelukanavien lisäksi olemme nyt ottaneet käyttöön reaaliaikaisen asiakaspalvelun Internetissä, Chat-asiakaspalvelun. 

Asiantuntijan vastaus nopeasti

Oletko uusi asiakas? Kaipaatko lisätietoja palveluista tai käytännön neuvoja? Vai oletko jo asiakkaamme ja tarvitset lisäpotkua palvelimelta? 
Testaa näppärä Chat-palvelu! Meitä on 7 samoissa tiloissa olevaa Chat-asiakaspalvelijaa sinua varten valmiina vastaamaan kysymyksiisi. Reaaliajassa arkisin kello 09.00-17.00 ja luonnollisesti maksutta. Palvelu on toteutettu käyttäen TLS/SSL-turvatekniikkaa, joka salaa ulkopuolisilta kaiken Chat-palvelussa tapahtuvan viestinnän.

Asiakkaidemme kertomaa

Panostaminen asiakaspalveluun näkyy asiakkailtamme saadussa palautteessa. Viimeisimmän asiakastyytyväisyyskyselyn mukaan peräti 92% asiakkaistamme suosittelisi meitä myös muille. Kysyttäessä mikä erottaa meidät muista alan toimijoista on useimmiten vastauksena ”Capnovassa asiat ratkeavat ensimmäisellä yhteydenotolla”.

Haluamme tarjota asiakkaalle mahdollisimman nopeasti vastauksen ja juuri tästä syystä päätimme laajentaa asiakaspalvelun toimimaan myös Chatissa. Uskomme, että asiantunteva, nopea ja suora palvelu parantaa asiakaskokemusta sekä lisää entisestään asiakastyytyväisyyttä. Reaaliaikaisella läsnäololla haluamme tarjota asiakkaalle apua aivan samalla tavalla kuin normaalisti myyjä kivijalkakaupassa.

Testaa rohkeasti, chattaile kanssamme ja auta meitä kehittämään myös tämän kanavan asiakaspalvelumme huippuunsa!

Chattailemisiin,

Mikko Vilppula
Capnova

 

Nyt asiakaspalvelua myös Chatista Lue lisää
19.09.2014

Olemme Capnovan alkutaipaleelta, eli jo 14 vuoden ajan, panostaneet teknisen asiantuntijuuden lisäksi ensiluokkaiseen asiakaspalveluun. Tunnemmekin ylpeyttä siitä, miten hyvin puhelin- ja sähköpostiasiakaspalvelumme toimivat. Näiden palvelukanavien lisäksi olemme nyt ottaneet käyttöön reaaliaikaisen asiakaspalvelun Internetissä, Chat-asiakaspalvelun. 

Asiantuntijan vastaus nopeasti

Oletko uusi asiakas? Kaipaatko lisätietoja palveluista tai käytännön neuvoja? Vai oletko jo asiakkaamme ja tarvitset lisäpotkua palvelimelta? 
Testaa näppärä Chat-palvelu! Meitä on 7 samoissa tiloissa olevaa Chat-asiakaspalvelijaa sinua varten valmiina vastaamaan kysymyksiisi. Reaaliajassa arkisin kello 09.00-17.00 ja luonnollisesti maksutta. Palvelu on toteutettu käyttäen TLS/SSL-turvatekniikkaa, joka salaa ulkopuolisilta kaiken Chat-palvelussa tapahtuvan viestinnän.

Asiakkaidemme kertomaa

Panostaminen asiakaspalveluun näkyy asiakkailtamme saadussa palautteessa. Viimeisimmän asiakastyytyväisyyskyselyn mukaan peräti 92% asiakkaistamme suosittelisi meitä myös muille. Kysyttäessä mikä erottaa meidät muista alan toimijoista on useimmiten vastauksena ”Capnovassa asiat ratkeavat ensimmäisellä yhteydenotolla”.

Haluamme tarjota asiakkaalle mahdollisimman nopeasti vastauksen ja juuri tästä syystä päätimme laajentaa asiakaspalvelun toimimaan myös Chatissa. Uskomme, että asiantunteva, nopea ja suora palvelu parantaa asiakaskokemusta sekä lisää entisestään asiakastyytyväisyyttä. Reaaliaikaisella läsnäololla haluamme tarjota asiakkaalle apua aivan samalla tavalla kuin normaalisti myyjä kivijalkakaupassa.

Testaa rohkeasti, chattaile kanssamme ja auta meitä kehittämään myös tämän kanavan asiakaspalvelumme huippuunsa!

Chattailemisiin,

Mikko Vilppula
Capnova

 

Capnovan myyntitiimiin vahvistuksia Lue lisää
08.04.2014

Capnova sai riveihinsä lisää myyntivoimaa, kun Mikko Vilppula nimitettiin uudeksi ’Passionate Sales Manageriksi’ 7.4.2014 alkaen . Mikko on vaikuttanut jo vajaan kymmenen vuoden ajan B2B-myynnin parissa mm. myyntipäällikön ja myyntikouluttajan tehtävissä. Viimeisimpänä työpaikkana oli Passionate Sales Managerina toimiminen ohjelmistotalo Vincit Oy:ssä.

Kokemusta Mikolta löytyy monipuolisten IT-hankkeiden (mobiili-/web-/embedded -projektit) läpiviennistä, asiakaskunnan vaihdellessa yhden miehen startupeista aina maailmaan suurimpiin kuuluviin yrityksiin.

Kuka olet, Mikko Vilppula?

Mikko Vilppula

Olen 30-vuotias, alunperin Parkanosta kotoisin oleva sanavalmis myyntijamppa. Lukion ja armeijan suoritettuani, sai utelias luonteeni ja haluni kehittyä myynnin supersankariksi minusta yliotteen. Päätin viitata kintaalla suomiyliopistoille ja muutin Englantiin. Saarivaltiosta mukaan tarttui yliopistotutkinto pääaineena myynnin johtaminen ja sivuaineena ICT. Englannissa vietettyjen vuosien jälkeen palasin Suomeen 2007, josta lähtien olen myös asunut Tampereella työskennellen B2B-myynnin eri tehtävissä, pääasiassa IT-alalla.

Luonteenpiirteisiini on aina kuulunut tietynasteinen ”levottomuus”, joka on näkynyt vapaa-ajallani siinä, että minulla on pakko olla aina jotain tekemistä tai näprättävää. Viime vuosina on onneksi tullut opittua, että ylimääräistä energiaa voi myös vapaa-ajalla kanavoida tuottavammin. Samassa minusta onkin kuoriutunut mm. melkoinen mestarikokki.

Mikä ihmeen Passionate Sales Manager?

Passion. Intohimo. Passionate. Intohimoinen.

It-alalle navigoituani olen onnekseni saanut imeä vaikutteita alan parhaimpiin kuuluvien myyjien omistautuneesta asenteesta työtään kohtaan. Ehkä paremmin termi ’passionate’ voisikin kääntyä suomalaisen suuhun ’innokkuutena’ ja ’rakkautena’ työtään kohtaan.

Monelle noussee tässä kohtaa mieleen ylipositiivinen myyntihenkilö, joka on niin täynnä energiaa, että meinaa lähteä kaikista henkseleistään irti. Minulle termin ’passionate’ käyttäminen tarkoittaa kuitenkin sitä, että uskon tekemiselläni olevan aidosti vaikutusta asiakkaani liiketoiminnan kehityksessä. Haluan tavata, kuunnella, keskustella, ymmärtää ja ratkaista asiakkaiden ongelmat, olivat ne sitten mitä tahansa.   
Mikon tavoitat numerosta 040 679 2483 tai sähköpostitse mikko.vilppula@capnova.fi

 

Kotimainen Capnova on luotettava kumppanisi

Capnova on luotettava, kotimainen ja alalla yli 10 vuotta toiminut ICT-kumppani. Olemme oikea valinta silloin, kun arvostat helppoa yhteydenpitoa, skaalautuvia IT-palveluita ja luotettavia yhteyksiä. Lue lisää palveluistamme www.capnova.fi

5 faktaa IT-palveluiden ulkoistamisesta Lue lisää
04.10.2013

Mitä teidän yrityksessänne tavoitellaan? Miksi ulkoistetaan ja mitä? Onko hinta ainoa kriteeri vai esimerkiksi helposti tavoitettava kumppani ja yhteisen kielen löytäminen? Ulkoistamisessa, myös IT-palveluiden kohdalla, oikean kumppanin löytäminen ja kommunikoinnin sujuvuus on kaiken a ja o. Alla viisi faktaa, jotka kannattaa lukea ennenkuin valitsee yhteistyökumppanin:

1. Määrittele tavoitteet

IT-alan ulkoistusprojektien onnistuminen vaatii organisaation sisäistä, todellista ymmärrystä projektin tavoitteista, kuluista ja sen etenemisestä. Kun nämä asiat on yrityksessä selvillä onnistuu ulkoistaminen tuplasti nopeammin kuin yrityksessä, jossa näihin kysymyksiin ei ole paneuduttu.

2. Pilvipalvelut madaltavat ulkoistamiskynnystä

Pilvipalvelujen avulla pienemmätkin yritykset pääsevät käsiksi helpommin erilaisiin ulkoistettuihin it-palveluihin, sovelluksiin ja ohjelmistoihin. Suuria alkuinvestointeja ei vaadita siihen, että pääsee mukaan viimeisen päälle olevaan teknologiaan ja sovelluksiin – nämä löytyvät suoraan pilvestä.

3. Kustannustehokkuus

“It-kustannusten osuus yritysten liikevaihdosta on keskimäärin vajaa 5 %, mutta tietotekniikan merkitys liiketoiminnalle arvioidaan korkeaksi”. Oikeilla sovelluksilla, esim. tehokkaalla ja toimivalla CRM:llä, saadaan toimintoja tehostamalla selvää rahallista säästöä ja aikaa vapautuu käytettäväksi liiketoimintojen kehittämiseen ja myynnin kasvattamiseen.

4. Mittarit

Mutu-tuntumalla ei nykypäivänä voi toimia millään alalla. Hyvä it-johtaminenkin vaatii mitattavuutta. Paljonko hankinta tuo säästöä? Panostetaanko oman henkilökunnan koulutukseen ja mikä osa voidaan ja kannattaa ostaa valmiina ulkoa? Kaivataanko tuloksia heti vai onko varaa odottaa pidempään? Koulutus vie aikansa – ulkoistamalla saadaan haluttu palvelu heti.

5. Kannattavuuden parantaminen

“Tavallisesti yrityksissä on rajallista osaamista, jolloin voi olla haasteellista ylläpitää kaikkien liiketoiminnan kannalta tärkeiden osa-alueiden ympärillä viimeisintä tietoa ja tietotaitoa. Ulkoistamisen myötä ei tarvitse pelätä jäävänsä vanhan teknologian ja it-osaamisen vangiksi. Sitä voi ja kannattaa joskus hankkia myös talon ulkopuolelta”.

Voimmeko olla avuksi?

Joko teillä on palvelut ajantasalla, turvallisesti ja nykyaikaisesti toteutettuna? Kaipaatko kotimaisen ammattilaisen mielipidettä? Vinkkaa meille mistä kaipaat lisätietoa juuri teidän yrityksenne ratkaisuissa - me autamme enemmän kuin mielellämme!

Kustannustehokkaat pilvipalvelut Lue lisää
16.09.2013

Ota käyttöösi tehokasta virtuaalipalvelinkapasiteettia ja käytännöllisiä ohjelmistopalveluitamme. Paikasta riippumattomat ja turvalliset cloud computing eli pilvipalvelut helpottavat arkea ja yksinkertaistavat esimerkiksi etätyöskentelyä.

Etsitkö Windows- tai Linux-käyttöjärjestelmän palvelinalustaa, jonka haluat vain yksinkertaisesti toimivan? Capnovan pilvipalvelut, virtuaaliympäristö, kasvaa tarpeesi mukaan ja on turvallinen ratkaisu kriittisiinkin palveluihin.

Klikkaa ja lue lisää novaZone-, novaVirtual-, novaSafe- ja novaOffice -palveluistamme

Tee nettilomakkeet helposti ja edullisesti Lue lisää
16.09.2013

Onko ajankohtaista tehdä yrityksessänne asiakastyyvyäisyyskysely? Haluatko saada palautetta verkkosivujesi kävijöiltä? Onko uutiskirjeen lähetys hepreaa?

Capnovalla on nyt tarjota novaForms -palvelu, jonka kautta lomakkeiden lisäys verkkosivuille on äärimmäisen helppoa! Voit luoda vaikka satoja valmiita verkkolomakepohjia ja tehdä niistä eri kieliversioita. Käyttöön otat haluamasi lomakkeen yhdellä napin painalluksella. Heti, kun dataa alkaa kertyä näet siitä reaaliaikaiset raportit. Hinta alkaen 7,80 €/ kk.

Lue lisää nettilomakkeista tästä!
 

Uusi palvelumme - novaDesk Lue lisää
16.09.2013

novaDesk on kaikkea mitä CRM voi tarjota, mutta vielä paljon enemmän. Hallinnoit myös esimerkiksi sisään tulevat kontaktit tehokkaammin. Laita asiakkuudet järjestykseen, muokkaa asiakasryhmiä ja luo muistutuksia tai hälytyksiä jotta yksikään työtehtävä ei jää muistisi varaan.

novaDesk on myynnin tueksi ehdoton apu ja esimiehelle oiva työn seurannan ja kehittämisen työväline. Mukana tulevat selkeät raportit, jotka voidaan viedä sekuntitasolle tai käyttää yleisluontoisemmin. Yksinkertaisesti ihana järjestyksen ylläpitäjä!

Tutustu palveluun ja lue 6 syytä miksi valita novaDesk.

 

Capnovalla uudet verkkosivut Lue lisää
16.09.2013

Tervetuloa tutustumaan täysin uusittuihin Capnovan verkkosivuihin!

Kotimaiset ja laadukkaat tuotteet ja palvelut ansaitsevat arvoisensa puitteet. Haluamme sivuston uudistuksen myötä tuoda paremmin esille Capnovan tuotteita ja palveluita, jotta sinäkin voit helpommin valita suomalaista turvallisuutta, laatua ja tehokkuutta. Toivomme – ja uskomme – että nyt löydät paremmin etsimäsi ja saat palvelun tai tuotteen näppärästi tilattua ja lupauksemme mukaisesti käyttöösi nopeasti ja helposti! Turvallisuudesta tinkimättä.

Palautetta otamme aina mieluusti vastaan – sekä sitä rakentavaa että mieluusti myös positiivista feedbackia! Nyt jos koskaan on hyvä aika kommentoida ja vaikuttaa. Kerro, jos kaipaat jostain palvelusta lisää infoa, mistä pidät, mistä et. Ja niin edelleen. Voit lähettää meille terveisesi tästä!

Capnova kiittää ja toivottaa hyviä yhteyksiä ja mukavia surffailuja sivuillamme!